keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Vihdoinkin!



Vihdoinkin sain kameran kätöseeni, sain kuvattua ja nyt vihdoin viimein kirjoitettua tänne kuulumisia! Olen tehnyt paljon kivoja ostoksia, tässä ei edes ole kaikki mitä olen löytänyt, mutta osa sentään pääsi mukaan.

Huusin huutiksesta jokin aika sitten täysin uudenveroisen, hauskan tunikan. Varsinkin päällä tämä on tosi ihana! Yksi lempivaatteistani nykyisin. 6e.



Kirppikseltä olen myös tehnyt kivoja löytöjä. Gina trikotin harmaa kiva neulepaita 2e sekä Linkin hauska kuviollinen paita 1.50e.



Sain tuttavaltani myös kasan vanhoja vaatteita. Niistä ei valitettavasti tullut tämän enempää kuvaa mutta hauska sininen retro collegepaita on mielestäni aika veikeä.



Kirpparilta myös näitä iki-ihania retrolaseja. Minulla alkaa olla näitä jo aikamoinen läjä. On ne niin ihania



Markkinoilta maailmankauppa Kirahvista ostin ihanan norsu-kauppakassin. Olen himoinnut tätä jo pitkään. Lisäksi kiva talo-avaimenperä sekä pieni söpö pussukka. Toisesta kojusta ostin hauskan raidallisen baskerin. Hattuhullulle nams!



Tässäpä taas vähän ostoksia. Yritän mahdollisimman pian laittaa lisää, tein eilen kivoja löytöjä UFF:lta. Yritän jatkossa kirjoitella ahkerammin. Tietokone mokkuloineen vain on kovasti tätä kuvien latailua yms. vastaan, ikävä kyllä. Mukavaa syksyä!

2 kommenttia:

BellaGodiva kirjoitti...

JA taas kaikkea ihanaa ja koskaan ei voi olla liikaa kuppeja kippoja :)

Iida kirjoitti...

Se on kyllä totta. Purkit ovat aina yhtä ihania. :)